zondag 26 februari 2023

Vandaag in de schijnwerpers: De Verhalenfabriek

 


 De Verhalenfabriek is geen boek, maar de uitgever van Tussendoortjes.

Wat zijn dan Tussendoortjes, hoor ik je vragen? 
Lees hieronder wat Juul van De Verhalenfabriek ons te vertellen heeft.

“De Verhalenfabriek is het zusje van Uitgeverij De Crime Compagnie. We geven Tussendoortjes uit. Heerlijke ebooks die je in een middag kunt uitlezen omdat ze maar +/- 100 pagina's beslaan. Ideaal voor drukbezette vrouwen die graag feelgood & spanning lezen, maar weinig tijd hebben.

Uniek is onze eigen Verhalenfabriekserie. Daarin schrijf ik over het reilen en zeilen van onze uitgeverij, over mijn baas, uitgeefster Evelien, en mijn collega van de marketing Elles. Al onze ebooks en auteurs komen aan bod en daarmee lopen fictie en werkelijkheid door elkaar heen en wordt de vierde dimensie doorbroken. 
Lees vooral deel 1, Het boekenbal. Lekker actueel nu”




Klik HIER voor een overzicht van het aanbod en lees meer over de verhalen, de auteurs en over De Verhalenfabriek zelf.

Op de website las ik bovendien dat De Verhalenfabriek op zoek is naar nieuw feelgood- & thrillerschrijftalent!! 




Geniet van de Tussendoortjes bij De Verhalenfabriek.
(bron info: De Verhalenfabriek)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.