maandag 16 september 2024

Vandaag in de schijnwerpers 'Wat een einde', een nieuwe thriller van Bella Mackie

 Bella Mackie is terug!!
De auteur van ‘Hoe vermoord ik mijn familie?’ flikt het weer! 


Wat een einde 

‘Ik was immens dankbaar dat mijn echtgenoot, 
ondanks de gruwelijke manier waarop hij was doodgegaan,
in elk geval zijn kleren aanhad.’


Anthony Wistern is gigantisch rijk, heeft een prachtige vrouw, fotogenieke kinderen, een Frans kasteel, een landhuis in de Cotswolds, minnaressen in overvloed en de neiging om goede manieren aan zijn laars te lappen. Check, check, dubbelcheck. 

Jammer genoeg voor hem is hij dood. En aangezien iedereen erop gebrand is om zijn fortuin te erven, is elk gezinslid verdacht. Geen van allen lijkt zich zorgen te maken over waar het geld is gebleven. Of over de door moorden gefascineerde buitenstaander, die niet kan wachten hen allemaal te ontmaskeren…

De auteur

Bella Mackie is een freelancejournalist voor o.a. The Guardian, Vice, Vogue en GQ. 
Haar fictiedebuut Hoe vermoord ik mijn familie? werd een internationale bestseller, waarvan meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht werden. 
Wat een einde is haar tweede thriller.

Eerder las ik van Bella Mackie: Hoe vermoord ik mijn familie?

De pers:

Sunday Times Style
'Nog steeds niet over Succession heen? Een disfunctionele familie met vier erfenis-geobsedeerde kinderen biedt de familie Roy geduchte concurrentie, met een moorddadige twist.'

Jojo Moyes
'Heerlijk.'

Joe Lycett
'Heel grappig... Ik heb het verslonden.'
comedian

Wat een einde koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:

Titel: Wat een einde
Auteur: Bella Mackie
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 400 pagina’s
Uitgever: The House of Books, september 2024
ISBN: 9789044369298
ISBN: 9789044369304 (eBook)
ISBN: 9789044369311 (luisterboek)
NUR: 332
Oorspronkelijke titel: What A Way To Go
Vertaald door: Marjet Schumacher


Met dank aan The House of Books voor het toezenden van een recensie-exemplaar
(bron info: The House of Books)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.