woensdag 3 augustus 2016

WINACTIE

TOT DE DOOD ONS SCHEIDT - Allison Brennan

Op 31 juli plaatste ik hier mijn recensie van Tot de dood ons scheidt van Allison Brennan. Lees waarom ik zo onder de indruk ben van deze thriller.

Van Uitgeverij De Fontein mag ik een exemplaar verloten, waarvoor mijn hartelijke dank!

Je doet heel eenvoudig mee; 
Plaats een reactie onder het bericht over deze actie op mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: Graag gelezen  zodat ik kan zien dat je meedoet en deel deze actie op je eigen tijdlijn.
De actie loopt tot zondag 14 augustus 23.30 uur. Nog lekker lang dus! De winnaar maak ik 15 augustus bekend. Indien ik na drie dagen niets van deze winnaar heb gehoord, wordt een andere naam geloot.

Wil je niet zo lang wachten? 
Tot 31 augustus is ook 'Tot de dood ons scheidt' in prijs verlaagd bij je lokale boekhandel. Wat moet je doen? Knip onderstaande afbeelding uit en lever hem in bij je lokale boekhandel.
Let op: deze actie geldt niet bij de webwinkels!



Iedereen heel veel succes toegewenst!
Warme groet,
Mieke

14 opmerkingen:

  1. Mooie recensie Mieke.
    Lijkt mij een spannend boek en ook nog een vleugje romantiek. Dit boek wil ik graag lezen.
    Liked & shared.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg mooie recensie Mieke. Graag wil ik aan deze Winactie meedoen, want het lijkt mij een erg goed en mooi boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een spannend boek , doe heel graag mee! Mooie recensie Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie recensie van een goed boek.
    Ik doe graag mee met deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na jouw recensie te hebben gelezen ben ik heel nieuwsgierig naar dit boek en spannend dat blijkt al! Dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.