donderdag 18 augustus 2022

Vandaag in de schijnwerpers: 'Half Tien' geschreven door Isa Rip

 


Half Tien

Vier vriendinnen in de bloei van hun leven.
Gelukkig, hardwerkend maar genietend van al het goede dat het leven hen te bieden heeft.

Vier mannen die hun levens kunnen verrijken.
Één man die hun levens kan verwoesten.
Het verleden komt terug. Wraak slaat toe.
En dat alles vanwege één poging tot hulp.

De auteur:

Isabel Ripmeester schrijft onder het pseudoniem Isa Rip.

Gelezen in Badkoerier:

Vier vriendinnen in de bloei van hun leven. 
‘Chantal werkt op een strandpaviljoen, Petra heeft een winkeltje in Sluis, Eva is hier advocaat en ik? Ik entertain oudjes in het verzorgingstehuis en op dit moment rijd ik op mijn paard over het strand. Straks gaan we uit in Cadzand!’

‘Half Tien’ is het debuut van Isa Rip, oftewel Isabel Ripmeester. Deze goedlachse Brabantse komt al haar hele leven met veel plezier in Nieuwvliet. Dat deze eerste thriller van haar hand zich in deze streek zou afspelen is dus best wel vanzelfsprekend.  

‘Net iets buiten Retranchement parkeer ik mijn auto tussen twee bunkers. Ik kijk goed om me heen voor ik mijn spullen ga uitladen.’ 

Half Tien koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:

Titel: Half Tien
Auteur: Isa Rip
Genre: licht erotische thriller
Uitgave: paperback, 222 pagina’s
Uitgegeven: december 2021
ISBN: 9507779376189
Tekening cover: Maria Berenschot

Met dank aan de auteur voor het toezenden van een exemplaar.
(bron info: Isa Rip)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.