woensdag 27 januari 2016

Uitslag winactie: 'Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand)'



Uitslag van de loting van de drie namen voor een exemplaar van 'Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand) van Jonas Jonasson.
Deze actie is mogelijk gemaakt dankzij Atlas Contact.

Een verhaal dat je zal verbazen. Het speelt zich af in Zweden.
Wat het eerst in me opkomt zijn de volgende woorden; bizar, komisch en mooi.

Bizar, omdat ik nooit een verhaal heb gelezen wat hier mee te vergelijken is. Daarom ook uniek.
Komisch, omdat ik niet hardop heb zitten lachen maar wel veel gegniffeld heb tijdens het lezen.
Mooi, omdat de mens beschreven is met al zijn (on)hebbelijkheden. De mens is mooi, hoe dan ook.

'Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand)' is naar mijn mening een rustige roman om tussendoor te lezen met een taalgebruik waardoor je gaat glimlachen. Lees het boek en laat je verbazen.
Ik heb deze roman graag gelezen.

De winnaars zijn:
*Sonja Tonnis
* Hans Hegeman
* Charlotte Veltman

Van harte gefeliciteerd! Geef je adres even aan mij door via een privé-bericht zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden door de uitgever.

Heb je niet gewonnen, geen nood;
'Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand)' is verkrijgbaar via je lokale boekhandel of via:

7 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.