vrijdag 15 januari 2016

WIN-ACTIE



Een warm welkom

Op 12 januari verscheen een bundeling van twee warme verhalen over hoe heerlijk het is om je ergens echt thuis te voelen…

Dit boek heb ik van de uitgever ontvangen om te recenseren, waarvoor mijn hartelijke dank.
Bovendien mag ik hier een win-actie aan koppelen.
Plaats een reactie op mijn blog (let wel: je krijgt geen reactie terug deze keer) en deel de blog op Facebook en/of Twitter. Je kunt meedoen tot woensdag 20 januari 23.00 uur. Daarna wordt de winnaar bekend gemaakt op mijn blog in een nieuw bericht. Deze winnaar kan reageren tot zondag 24 januari 23.00. Heb ik dan geen reactie ontvangen, wordt een andere winnaar geloot.
Veel succes, iedereen!
Een warme groet, Mieke.

Plaats voor geluk
B.J. is dol op het ouderwetse hotel in Vermont waar ze al vier jaar lang de scepter zwaait, en ze is ervan overtuigd dat juist het ouderwetse element het tot zo’n succes maakt. Wat haar betreft, blijft alles dan ook zoals het is. Helaas lijkt Taylor Reynolds, de nieuwe eigenaar, daar anders over te denken. Hoe kan ze hem laten inzien dat ze gelijk heeft?

Diep water
Na een mislukte relatie heeft Autumn alleen maar hard gewerkt. Hoog tijd voor een vakantie in het hotel van haar tante, dus. Helaas blijkt daar net een wat haar betreft onwelkome gast te zijn ingetrokken: Lucas, de man die haarhart heeft gebroken!

Nora Roberts heeft inmiddels meer dan 200 romans op haar naam staan. Wereldwijd zijn meer dan 400 miljoen exemplaren van haar boeken verkocht. Met elke nieuwe roman staat ze bovenaan vele bestsellerlijsten in vele landen. Het zijn indrukwekkende feiten, die haar fans niet zullen verbazen, want Nora Roberts is een auteur van onvergelijkbare grootheid. Wie eenmaal aan haar boeken verslingerd is, wil maar één ding: meer.

Kijk ook even op haar website: www.noraroberts.com

Bestel dit boek via uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Een warm welkom
Auteur: Nora Roberts
Genre: roman
Uitgave: paperback, 350 pagina's
Uitgever: Harlequin.nl – HarperCollins Holland, januari 2016
ISBN: 978 94 02704 50 1
NUR: 302

Plaats voor geluk
Oorspronkelijke titel: From This Day
Vertaling: Janke Ouwehand

Diep water
Oorspronkelijke titel: Storm Warning

Vertaling: Lies Wieringa

23 opmerkingen:

  1. Mooie en leuke actie. Doe heel graag mee ;)
    Natuurlijk gedeeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik waag zeker een kansje! Ik houd van haar boeken en omdat ze zoveel schrijft is het niet bij te benen met mijn portemonnee, helaas. Maar dit boek lijkt me ook weer heel erg leuk. Vind altijd dat ze zo haar verhalen schrijft dat je een onderdeel bent van de familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk . Ik lees haar boeken graag . Ik doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit een boek van deze schrijfster gelezen. .
    Laat ik eens een poging wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog geen boek van Nora Roberts gelezen dus dat wordt zo te lezen echt tijd, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke actie voor een mooi boek, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nora roberts schrijft leuke boeken dus ik doe graag mee met deze avtie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke boeken zijn dat, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loot graag mee. Heb eerlijk gezegt nog nooit iets van Nora Roberts gelezen en zou daar graag verandering in aanbrengen. blogbericht geliked en gedeeld op facebook(onder Ans Stier)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai, graag doe ik mee, na het lezen van Middernacht, van Nora Roberts..wil ik hel graag meer lezen van deze schrijfster. ik heb ontzettend genoten van dit boek, dat las ene film aan mij voorbij ging. En natuurlij kjammer dat het uit is..dus ja..ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wil ook meedoen want lezen is mijn passie en dat is het voor jou ook! Dit lijkt me ook een weer een prachtig boek van Nora Roberts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. doe heel graag mee, nog geen boeken van haar dus deze wordt misschien de eerste

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee, lijkt me een mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee. Zal het boek een warm welkom geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me een leuk boek om samen met mijn dochters te lezen. Bedankt voor de kans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit lijkt me een heerlijk boek, ik doe dus heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee, heb getweet.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.