zondag 10 januari 2016

Ontvangen: 'Een warm welkom'. Een bundeling van twee verhalen geschreven door Nora Roberts



Een warm welkom

Op 12 januari verschijnt een bundeling van twee warme verhalen over hoe heerlijk het is om je ergens echt thuis te voelen...

Plaats voor geluk
B.J. is dol op het ouderwetse hotel in Vermont waar ze al vier jaar lang de scepter zwaait, en ze is ervan overtuigd dat juist het ouderwetse element het tot zo’n succes maakt. Wat haar betreft, blijft alles dan ook zoals het is. Helaas lijkt Taylor Reynolds, de nieuwe eigenaar, daar anders over te denken. Hoe kan ze hem laten inzien dat ze gelijk heeft?

Diep water
Na een mislukte relatie heeft Autumn alleen maar hard gewerkt. Hoog tijd voor een vakantie in het hotel van haar tante, dus. Helaas blijkt daar net een wat haar betreft onwelkome gast te zijn ingetrokken: Lucas, de man die haar hart heeft gebroken!

(foto: website Nora Roberts)


Nora Roberts heeft inmiddels meer dan 200 romans op haar naam staan. Wereldwijd zijn meer dan 400 miljoen exemplaren van haar boeken verkocht. Met elke nieuwe roman staat ze bovenaan vele bestsellerlijsten in vele landen. Het zijn indrukwekkende feiten, die haar fans niet zullen verbazen, want Nora Roberts is een auteur van onvergelijkbare grootheid. Wie eenmaal aan haar boeken verslingerd is, wil maar één ding: meer.

Kijk ook even op haar website: www.noraroberts.com

Bestel dit boek via uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Een warm welkom
Auteur: Nora Roberts
Genre: roman
Uitgave: paperback,
Uitgever: Harlequin.nl – HarperCollins Holland, januari 2016
ISBN: 978 94 02704 50 1
NUR: 302

Plaats voor geluk
Oorspronkelijke titel: From This Day
Vertaling: Janke Ouwehand

Diep water
Oorspronkelijke titel: Storm Warning
Vertaling: Lies Wieringa

4 opmerkingen:

  1. Dat boek kreeg ik vrijdag ook toegestuurd. Doorgaans ben ik niet zo gek van haar kortere verhalen. Ik ben benieuwd of dit wel iets voor me is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tijd zal het leren. Ik ben ook benieuwd maar heb er wel vertrouwen in.

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.