maandag 14 augustus 2017

MAANDAG - WINACTIE ***Deze winactie is nu gesloten***



MAANDAG – WINACTIE

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'De Saffieren Troon – Boek 1 van De laatste erfgenaam, geschreven door Evi F. Verhasselt.

De Saffieren Troon is de eerste stap op een intrigerende zoektocht naar antwoorden, dwars door oorlogen en cultuurverschillen heen en doorspekt met magie, liefde en onmacht.


Elk kind heeft een naam, elke troon een erfgenaam.

Lees meer over dit boek in mijn blog.

Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door Celtica Publishing, waarvoor mijn hartelijke dank!


Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'
2) Like en deel het bericht over deze winactie op mijn boekenpagina op Facebook openbaar op jouw tijdlijn, zodat ik het kan zien.
3) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en Belgiƫ.
4) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Uitsluitend diegenen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen meedoen aan deze winactie.
Deze actie start vandaag 14 augustus en sluit op zondag 20 augustus om 23.59 uur. Dinsdag 22 augustus maak ik de winnaar bekend. Indien de winnaar 29 augustus niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes deelnemers!
Mieke Schepens



12 opmerkingen:

  1. Klinkt als een super-start van een zeer verslavende nieuwe serie! Ik win dit boek heel graag! Heleen van der Velde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. loot graag mee, ziet er fantastisch uit, heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar het verhaal achter de prachtige cover

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeanine Feunekes-Bothmaandag, augustus 14, 2017

    Leuke actie! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en ik ben enorm benieuwd naar dit boek. Voor mij echt onbekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maak graag kans op 'De Saffieren Troon ' ben erg benieuwd naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is een boek waar ik me graag in verdiep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze past zeer goed bij de rest in de kastoekomst. Zeer benieuwd na dit boek staat van af nu op de aanschaflijst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een geweldig gave trilogie waarvan ik graag het eerste deel zou willen bemachtigen! Sheryldine van Velzen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Heerlijk nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.