dinsdag 1 augustus 2017

WE HEBBEN EEN WINNAAR!

In de MAANDAG-WINACTIE van 24 juli kon je meedoen voor een exemplaar van 'Madame Bovary', geschreven door Gustave Flaubert.
Met dank aan Uitgeverij Atlas Contact voor het mogelijk maken van deze winactie!



Meer informatie over het boek lees je hier.




Nel, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op 6 augustus 2017 niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.