zondag 23 september 2018

*** DE WINNAARS ZIJN BEKEND! ***



In de winactie van 14 september konden jullie meedoen voor een exemplaar van Het kattenpension - Bureau MaRiT 7, geschreven door Esther Vermeulen. Ik mocht in deze actie maar liefst twee exemplaren verloten!

Met dank aan Esther Vermeulen voor het mogelijk maken van deze winactie.

In het zevende deel in de Bureau MaRiT-reeks wordt privédetective Marit Johansen door één van haar buurtgenoten om hulp gevraagd. Er wordt een huisdier vermist. Door het gebrek aan werk besluit ze op het verzoek van de ontredderde vrouw in te gaan en begint een zoektocht die gaandeweg steeds grimmiger wordt. Een bevriend rechercheur, Dix Boeks, vertrouwt haar toe dat er de laatste tijd met regelmaat vuilniszakken met een lugubere inhoud uit de rivier worden gevist. Als een aantal louche individuen haar pad kruist, dreigt een ogenschijnlijk simpele opdracht volledig uit de hand te lopen.

Lees meer over het boek, de auteur en waar je het boek kunt bestellen op mijn blog.


De winnaars zijn:


Van harte gefeliciteerd!
Sander en Marianne, sturen jullie je gegevens naar me toe zodat de boeken zo snel mogelijk verzonden kunnen worden? Heb ik op 28 september niets van jullie gehoord, worden andere namen geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt hier een nieuwe winactie.
Houd daarom mijn blog en mijn boekenpagina  Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.