vrijdag 24 mei 2019

***WINACTIE*** Gesloten

Vandaag kunnen jullie meedoen voor een exemplaar van: Geest & Beest, geschreven door Marianne Vogel. Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.


Geest & Beest is een Berlijnse thriller.

Een foute vader. Dat is de erfenis waar Sigrid, Leo en Emil mee worstelen. 
Als SS-officier heeft hun vader in de Tweede Wereldoorlog ooit een kostbaar inktstel van Goethe uit Leiden gestolen. 
Nu komen de Amsterdamse particulier onderzoekers Sofie Bank en Frits Arends het bij hen in Berlijn opsporen.

Lees de recensie op mijn blog.

Wat moet je doen om kans te maken op een exemplaar?

- Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen'
 en like daar het bericht over deze winactie.

- Plaats daar ook een reactie dat je meedoet onder het originele bericht van de winactie.

- Deel deze winactie daarna openbaar op Facebook (en eventueel op Twitter) zodat iedereen het kan zien.

- Volg je bovendien mijn blog op Bloglovin', levert je dat een extra lootje op!

NB: Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook, mijn Twitter-account én het bezoeken van mijn website 'Graag Gelezen', mijn boekenblog.

Deze actie start vandaag 24 mei 2019 en sluit donderdag 30 mei om 23.59 uur. Vrijdag 31 mei maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar op 7 juni niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Wil je op safe spelen:
Geest & Beest koop je bij je lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens
Titel: Geest & Beest
Berlijnse thriller
Auteur: Marianne Vogel
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 380 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Aspekt, oktober 2018
ISBN: 978 94 63385 00 8
NUR: 305

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het beschikbaar stellen van een exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.