vrijdag 31 mei 2019

WE HEBBEN EEN WINNAAR

In de winactie van 24 mei konden jullie meedoen voor een exemplaar van Geest & Beest, geschreven door Marianne Vogel.
Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.


Geest & Beest is een Berlijnse thriller.

Een foute vader. Dat is de erfenis waar Sigrid, Leo en Emil mee worstelen. Als SS-officier heeft hun vader in de Tweede Wereldoorlog ooit een kostbaar inktstel van Goethe uit Leiden gestolen. Nu komen de Amsterdamse particulier onderzoekers Sofie Bank en Frits Arends het bij hen in Berlijn opsporen.

Lees in mijn blog over het verhaal en de auteur.



Lianne Clappers

Van harte gefeliciteerd!
Lianne, stuur je gegevens naar me toe zodat het boek naar je toe gezonden kan worden.
Heb ik op 7 juni niets van je gehoord, zal opnieuw geloot worden.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want er loopt nóg een winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert dan ook weer een extra lootje op!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens


Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.