zaterdag 9 juli 2022

Vandaag in de schijnwerpers: 'De ontwakende reis' geschreven door Steffi Putseys

 Een verhaal over thuiskomen bij jezelf


De ontwakende reis

Durf jij je over te geven aan de ontwakende reis in jezelf?

De dertigjarige Sam ligt al een tijdje met zichzelf in de knoop. Haar zweverige vriendin Linde neemt haar op een avond mee naar een vrouwencirkel.
 
Sam vraagt zich af wat ze daar in godsnaam doet en probeert haar rationele, koele zelf te blijven. Al snel nemen haar emoties de bovenhand en rolt ze van de ene 'toevallige' gebeurtenis in de andere. Geeft het universum haar nu echt signalen dat ze op reis moet?

Het wordt een trektocht waarin ze niet enkel leert te verbinden met het wijze woud maar ook stilaan leert loslaten wie ze dacht te zijn... 
Dat loslaten maakt ruimte voor magische gebeurtenissen die een diepe indruk op Sam maken. 

Laat je meeslepen in dit verhaal en je wordt op een zachte manier uitgedaagd in je eigen denkproces, patronen en levensvisie. 
Sam neemt je mee door de seizoenen, cyclussen en haar innerlijke transformatieproces. De schrijfster schijnt haar licht op spiritualiteit op individueel en collectief niveau. 

Durf jij je over te geven aan de ontwakende reis in jezelf? 

De auteur stelt zich voor:

Mijn naam is Steffi Putseys. Mijn leven lang al word ik aangetrokken door de wijsheid van de natuur, moeder aarde en dieren. De thema's bewustzijn en spiritualiteit hebben dankzij mijn ouders al van kinds af aan een rol gespeeld in mijn leven. Eerst op een onbewuste manier, echter de laatste jaren ben ik dit ontwakingsproces steeds gerichter gaan verruimen. Mijn pubertijd was niet evident, dat was een periode van vluchten voor mezelf en de realiteit. Op mijn 19 jaar werd ik mama van een prachtige dochter, het moederschap heeft mijn innerlijke reis een stevig duwtje in de rug gegeven. Vanaf toen ging ik stilaan mijn eigen ontwakende reis aan. Sinds dat moment stond bewustwording, vergeving, doorvoelen, acceptatie, loslaten, heling, (zelf)liefde, energiewerk en transformatie centraal. Bij elke keuze die ik maakte kwam ik dichter bij wie ik in essentie ben, dat ging zeker niet altijd van een leien dakje maar het heeft me zoveel moois opgeleverd. 
De sleutels die ik heb ontdekt om jezelf te bevrijden van overtuigingen, patronen, mechanismen en dergelijke deel ik op een fictieve manier in mijn boek. Rond mijn twintigste startte ik een driejarige opleiding in de sociale sector om mensen te kunnen begeleiden. Nadien volgde ik een tweejarige coach opleiding en een mindfulness opleiding. Vlak erna volgde ik een ervaringsgerichte training universeel sjamanisme en mocht ik reiki/seichem inwijdingen ontvangen. Momenteel volg ik de driejarige training 'Pampamesayok', wat uit het inca sjamanisme komt, daar leren we 'hoeder van de aarde' zijn. Uiteindelijk zit al die kennis in iedereen, het is een kwestie van herinneren wie we zijn en altijd waren. 
Het is het pad van thuiskomen, bij jezelf, de aarde en het universum. Juist dat voelt als mijn missie hier op aarde, mensen opnieuw in verbinding brengen met wie ze in essentie zijn, met die Goddelijke bron in zichzelf. 

Sinds 2020 ben ik trotse bezielster van  www.soulconnection.be
Daar tracht ik sjamanisme, coaching, lichaamswerk en energiewerk met elkaar te verweven en met veel liefde door te geven aan andere mensen. Meer info: www.soulconnection.be

De ontwakende reis koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:

Titel: De ontwakende reis
Auteur: Steffi Putseys
Genre: spirituele roman
Uitgave: paperback, 
Uitgever: Uitgeverij Phoenix Books, juni 2022
ISBN: 9789083254029
Thema : Religieuze en spirituele fictie


Met dank aan Uitgeverij Phoenix Books voor het toezenden van een recensie-exemplaar.
(bron info: Uitgeverij Phoenix Books)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.