vrijdag 23 februari 2018

Vandaag ontvangen: 'Mijn vader is een vliegtuig', geschreven door Antoinette Beumer



Mijn vader is een vliegtuig

Boekgegevens:
Titel: Mijn vader is een vliegtuig
Auteur: Antoinette Beumer
Genre: psychologische roman
Uitgave: paperback, 240 pagina’s
Uitgever: Lebowski Publishers, januari 2018
ISBN: 978 90 48837 51 9
ISBN: 978 90 48837 52 6 (eBook)
NUR: 301

De bijna veertigjarige Eva lijkt alles te hebben: een mooi gezin, een succesvol bedrijf, en binnenkort het huis van haar dromen. Dan sterft haar moeder en beginnen de nachtmerries. Eva wordt steeds angstiger en raakt ervan overtuigd dat er gevaar dreigt voor haar en haar kinderen - langzaam maar zeker verliest ze haar grip op de werkelijkheid.
Eva gaat op zoek naar de oorsprong van haar angsten in haar vroege jeugd en ontdekt hiaten in haar geheugen. Als ze besluit contact op te nemen met haar vader die al 33 jaar in een psychiatrische inrichting verblijft, is dat het begin van een uitputtende en beangstigende ontdekkingstocht naar het verleden.

Mijn vader is een vliegtuig is een psychologische roman over onverwerkte trauma's, de scheidslijn tussen fictie en realiteit en de al te reële angst om je verstand te verliezen.
(bron: achterflap)

De auteur: 
(foto: Lebowski Publishers)

Antoinette Beumer (1962) is de regisseur van succesvolle films als De gelukkige huisvrouw, Loft, Jackie en Soof. 
Mijn vader is een vliegtuig is haar debuutroman.

Mijn vader is een vliegtuig koopt u bij uw lokale boekhandel of bij


Met dank aan Lebowski Publishers voor het toezenden van dit leesexemplaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.