zaterdag 24 februari 2018

WINACTIE op zaterdag DEZE ACTIE IS NU GESLOTEN -- 3 MAART VOLGT DE UITSLAG



Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'Verbrande levens', geschreven door Claudia Biegel. Met dank aan Claudia voor het aanbieden van een exemplaar (gebonden, met lint) voor deze winactie. 

Ik mocht deze bundel flits-romans al eerder lezen en schreef er over in mijn blog. Lees door een klik HIER meer over de bundel en mijn mening.



Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' en laat daar een reactie achter.
2) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 24 februari en sluit op donderdag 1 maart om 23.59 uur. Zaterdag 3 maart maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien deze winnaar 8 maart niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Mocht je na het lezen van mijn recensie nieuwsgierig geworden zijn en niet af kunnen wachten of je gewonnen hebt...  koop in dat geval Verbrande levens bij je lokale boekhandel of bij

Als je deze actie openbaar deelt en me laat weten waar je gedeeld hebt, komt er automatisch een extra lootje met je naam in de pot.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens

2 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee. Je recensie heeft me erg benieuwd gemaakt naar dit boek. ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot graag mee. Na jouw recensie ben ik echt benieuwd naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.