dinsdag 26 juni 2018

***WINACTIE*** Deze actie is nu gesloten



Vandaag start de winactie voor een exemplaar van Het mysterie van de Poldergruwel,  geschreven door Mark van Dijk. 
Met dank aan de auteur voor het mogelijk maken van deze winactie.

Als Kim, Inge en de tweeling Zoë en Esmee bij Kim op de boerderij blijven slapen, zien ze ’s nachts een mysterieus lichtje op de wind drijven…

Klik HIER en lees meer over het verhaal en deze auteur.


Meedoen gaat als volgt:
1) Like, als je dat nog niet gedaan hebt de pagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen', like het bericht over deze winactie op Facebook en laat daar bovendien een reactie achter zodat ik weet dat je mee doet.
2) Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 26 juni en sluit op woensdag 4 juli om 23.59 uur. 
Donderdag 5 juli maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien deze winnaar 10 juli niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Als je deze actie openbaar deelt en me laat weten waar je gedeeld hebt, komt er automatisch een extra lootje met je naam in de pot.

Veel succes voor iedereen.


Warme groet,
Mieke Schepens

9 opmerkingen:

  1. Ja natuurlijk doe ik mee! Ik wil wel griezelen in de polder. Ik ben niet bang hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot heel erg graag mee voor dit mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk boek dat moet je toch lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt goed! ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend! Het maakt me toch nieuwsgierig dus ik wil het eens lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneliese de Waalzaterdag, juni 30, 2018

    Een heel erg mooi boek, ik doe graag mee voor het boek.
    Ben er heel nieuwsgierig naar.

    Groetjes Anneliese
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! lijkt met een heel leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.