dinsdag 26 juni 2018

De winnaars zijn bekend!

In de 1.850 vind-ik-leuk's winactie van 15 juni werd de verloting gestart voor vier bijzondere boeken.


De titels zijn:
* Niets zeggen – Ingrid Rensen (paperback, 268 pagina’s,  ASPEKT)
* Jojo  –  Steinunn Sigurðardóttir (paperback, 160 pagina’s, Uitgeverij De Geus)
* Carry on, heb lief – Glennon Doyle Melton (paperback, 304 pagina’s – Uitgeverij Kok)
* Het officiële Kronieken van de Onderwereld Kleurboek – Cassandra Clare (paperback, 96 pagina’s – Moon YA)

Klik HIER en lees op mijn blog meer over deze feestelijke winactie.

Er was grote belangstelling voor deze winactie, maar er moesten vier  namen geloot worden.
Hieronder zie je de covers van de boeken met de naam van de winnaar van dat betreffende boek erbij vermeld.


Karin Wijlaars











Roselle Hulshof











Cindy Knoop










Saar Grupping-Ndangi










Karin, Roselle, Cindy en Saar, sturen jullie je gegevens voor 3 juli naar me toe, zodat de boeken zo snel mogelijk naar jullie toe gestuurd kunnen worden.
Heb ik op die datum niets van jullie gehoord, wordt een andere naam geloot voor dat betreffende boek.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd, want vandaag heb ik al een nieuwe winactie op mijn blog en Facebookpagina geplaatst.
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.