vrijdag 15 juni 2018

UITSLAG van mijn verjaardags-winactie. Drie titels, drie winnaars!

In mijn VERJAARDAGS-WINACTIE van 6 juni werd de verloting gestart van twee thrillers en een literaire roman.

* Bloedband – Wim Hendrikse (paperback, 384 pagina’s,  ASPEKT)
* Oorsprong  – Dan Brown (dwarsligger®, 989 pagina’s – dwarsligger®)
* Strikken – Domenico Starnone (paperback, 176 pagina’s – Atlas Contact)

Klik HIER en lees op mijn blog meer over deze winactie.


Er was grote belangstelling voor deze winactie, maar er moesten drie namen geloot worden.
Hieronder zie je de covers van de boeken met de naam van de winnaar van dat betreffende boek erbij vermeld.

TROMGEROFFEL...





Winnaar: Heleen van der Velde














Winnaar: Connie  Flipse










Winnaar: Ellie Schmitz













Heleen, Connie en Ellie, sturen jullie je gegevens voor 22 juni naar me toe, zodat de boeken zo snel mogelijk naar jullie toe gestuurd kunnen worden.
Heb ik op die datum niets van jullie gehoord, wordt een andere naam geloot voor dat betreffende boek.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd, want vandaag volgt een nieuwe winactie op mijn blog en Facebookpagina.
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Mieke's blog: 'Graag gelezen'
op Facebook in de gaten.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

1 opmerking:

  1. Mieke, kan het haast niet geloven dat ik het boek ‘Strikken’ heb gewonnen, hartstikke leuk. Ben er heel blij mee. Mijn gegevens heb ik via messenger verstuurd. Mooie dag, lieve groetjes ❤️ Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.