woensdag 5 juni 2019

WE HEBBEN DRIE WINNAARS!


In de winactie van 29 mei konden jullie meedoen voor een exemplaar van De prinses die haar kroontje kwijtraakte.
Ik mocht maar liefst drie exemplaren verloten, waarvoor mijn hartelijke dank aan de auteur Mark van Dijk.


Het prinsesje uit ons verhaal is een echte rommelkont. 
Op een dag raakt ze zelfs haar kroontje kwijt. 
Gelukkig willen alle dieren in het bos haar helpen zoeken.
Er is alleen één probleem... 
De dieren hebben geen idee hoe een kroontje eruit ziet.

Deze ware woorden staan voor in het boek:

"Of iets nou echt is, of niet,
zodra je er niet meer in gelooft zal het sterven..."

Lees in mijn blog over het verhaal en de auteur.



De winnaars zijn:

*Atie Theo Schaap
*Martine Vd Wiele Cornelis
*Ina Keizer


Van harte gefeliciteerd!

Stuur je gegevens naar me toe zodat de boeken naar jullie toe gezonden kunnen worden.
Heb ik op 10 juni niets van je gehoord, zal opnieuw geloot worden.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt een nieuwe winactie. Volg daarom mijn boekenpagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook.

Het volgen van mijn blog op Bloglovin' levert dan ook weer een extra lootje op!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.