woensdag 12 oktober 2022

Verschijnt binnenkort, maar nu al te reserveren: 'De Patiënt' geschreven door Petra Spark

 Wraak smaakt altijd zoet


De Patiënt

‘Ik ken jouw geheim, ik weet wat je met dat meisje deed.’
 
Wanneer Peggy Vermoes deze woorden uitspreekt, slaat het hart van Vincent Roels een slag over. Weet zijn patiënt wat hij al die jaren angstvallig probeerde te verbergen? 
In een poging om zijn geheim te bewaren raakt hij verstrikt in een demonisch kluwen van chantage en wraakzucht dat pas wordt ontrafeld wanneer er een nieuw slachtoffer valt. 


De auteur:

Petra Spark – Vilvoorde, België – heeft van jongs af een voorliefde voor bloedstollende verhalen. In 2017 debuteerde ze met de thriller Artikel 13, bij Houtekiet, een imprint van Veen, Bosch & Keuning. Vervolgens verschenen Eén kans op zes, Gruwelijke Gave en Astarte.


De Patiënt koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:

Bestel direct bij LetterRijn: Als je het boek vóór 21 oktober 2022 in de webshop bestelt, dan ontvang je het kort na die datum gesigneerd per post bij je thuis.

Boekgegevens:

Titel: De Patiënt
Auteur: Petra Spark
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 325 pagina’s
Uitgever: LetterRijn, beschikbaar 21 oktober 2022
ISBN: 9789493192454
ISBN: 9789493192560 (eBook)


Met dank aan uitgeverij LetterRijn voor het toezenden van een recensie-exemplaar.
(bron info: uitgeverij LetterRijn)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.