dinsdag 17 februari 2015

Ik kookte uit: 'A lighter way to bake' van Lorraine Pascale

A lighter way to bake – 100 fantastische eenvoudige recepten

In de inleiding vertelt Lorraine Pascale, bekend van de BBC2 tv serie: 'Baking made easy' hoe dit kookboek tot stand is gekomen.
Ze werd daarbij geholpen door een team van voedingsdeskundigen die de voedingswaarden van al haar recepten bepaalden. Ze moest voor het schrijven van deze 100 recepten haar intuïtie helemaal aan de kant zetten. Knap hoe ze dat gedaan heeft!

Het kookboek is onderverdeeld in negen hoofdstukken; ontbijt & brunch, brood, hartige gerechten, cakes, koekjes & plaatkoeken, lekkers bij de thee, voor speciale gelegenheden & gasten en tenslotte deeg & basisgerechten.
Alles gerechten staan achterin op alfabet in een register met verwijzing naar de bladzijde.

Lees verder op Hebban.nl - culinair hoe ik dit kookboek heb gewaardeerd.

Bestel dit boek via uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Auteur: Lorraine Pascale
Genre: kookboek
Uitgave: hardcover, 288 blz.
Uitgever: Veltman Uitgevers B.V.
ISBN: 978 90 48310 53 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.