vrijdag 5 mei 2017

Nog te lezen: 'Stil in de stad', geschreven door Milou van der Will

Opnieuw wordt Benthe Berg meegesleurd in een verstikkend complot

Stil in de stad

Boekgegevens:
Titel: Stil in de stad
Een Benthe Berg-thriller
Auteur: Milou van der Will
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 320 pagina's
Uitgever: The House of Books, april 2017
ISBN: 978 90 44352 01 6
ISBN: 978 90 44352 02 3 (e-book)
NUR: 305

Als misdaadjournaliste Benthe Berg tijdens een reportage in de Haagse rosse buurt in contact komt met een prostituee die zegt dat ze belangrijke informatie voor haar heeft, is dat het eerste puzzelstukje van een gevaarlijke zoektocht. 
Als de prostituee kort na hun ontmoeting spoorloos verdwijnt, komt Benthe terecht in de schimmige wereld van mensenhandel, terwijl ze ondertussen duikt in de recente mysterieuze moordzaak op een oud-minister. 
Langzaam maar zeker ontrafelt ze een groot schandaal. Ze ontmaskert niet alleen een netwerk van mensenhandelaren, maar ook van hoge ambtenaren die meer op hun kerfstok hebben dan op hun visitekaartje staat.

Eerder las ik van deze auteur In mijn bloed, de eerste Benthe Berg-thriller en heb er zeker van kunnen genieten!

De auteur:
(auteursfoto: aangeleverd door The House of Books)
Milou van der Will debuteerde met Rood licht en werd daarmee genomineerd voor Beste Thriller van het Jaar door Crimezone. 
Na Breekijzer en In mijn bloed is Van der Will terug op de thrillerkaart. En hoe. 
Behalve thrillerauteur is Milou van der Will freelancejournaliste en interviewer.

Stil in de stad koopt u bij uw lokale boekhandel of bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.