maandag 7 mei 2018

*** MAANDAG-WINACTIE ---- Deze winactie is nu gesloten ***

Vandaag start de winactie voor een exemplaar van Jacht op het antiserum, het tweede deel in de trilogie In de ban van de wolf, geschreven door Christine Charliers.
Met dank aan de auteur voor het mogelijk maken van deze winactie.

Het eerste deel met de titel In de ban van de wolf is momenteel in herdruk, daarom nu de winactie voor deel 2.
Klik HIER en lees meer over het verhaal en mijn mening.


In juni volgt op mijn blog een maandag-winactie voor het eerste deel van de trilogie. Ben je benieuwd naar mijn recensie, klik dan HIER en lees meer over dit eerste deel en over mijn mening in mijn blog.




Meedoen voor een exemplaar van In de ban van de wolf - deel 2, Jacht op het antiserum gaat als volgt:
1) Like, als je dat nog niet gedaan hebt de boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen'en laat daar bovendien een reactie achter zodat ik weet dat je mee doet.
2) Deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en Belgiƫ.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 7 mei en sluit op zondag 13 mei om 23.59 uur. Dinsdag 15 mei maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien deze winnaar 19 mei niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Als je deze actie openbaar deelt en me laat weten waar je gedeeld hebt, komt er automatisch een extra lootje met je naam in de pot.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens


nb: op verzoek van de uitgeverij is de cover van deel 3 verwijderd.

13 opmerkingen:

  1. Ilse Brinkhuismaandag, mei 07, 2018

    Wauw. Heel graag zou ik dit boek lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot graag mee voor dit boek.
    De titel klinkt echt veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik Ans Stier loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
    Ook op FB gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik waag ook weer graag een kansje. Ik volg je via Facebook (Mooie Rooie) en heb daar op je bericht gereageerd, geliked en gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jacqueline van Eekelenwoensdag, mei 09, 2018

    Wat een gaaf boek ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk! klinkt goed. ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anneliese de Waalzondag, mei 13, 2018

    Ik doe heel graag mee voor het boek, zou het heel graag willen lezen :)

    Groetjes van,
    Anneliese de Waal
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.