dinsdag 29 mei 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR!




In de MAANDAG-WINACTIE van 21 mei kon je meedoen voor een gebonden exemplaar van Mannen leggen me altijd alles uit geschreven door Rebecca Solnit.
Met dank aan Superwomin inc. voor het mogelijk maken van deze winactie.



Over het boek:
De Nederlandse lezer heeft gek genoeg nog amper kennisgemaakt met het over de hele wereld al jaren geruchtmakende werk van Rebecca Solnit. Deze Amerikaanse schrijfster, historicus en activiste maakt in Mannen leggen me altijd alles uit op haar geheel eigen manier duidelijk hoe onze Westerse samenleving nog altijd is doortrokken van ongelijkheid tussen de seksen.
In het titelessay introduceert Rebecca Solnit het fenomeen dat inmiddels bekend staat als ‘mansplaining’. Waarom gaan mannen er (ten onrechte) van uit dat ze alles weten, en waarom denken ze (ook ten onrechte) dat vrouwen deze kennis ontberen? En, minstens zo erg, waarom laten vrouwen zich gewillig de mond snoeren?
Marja Pruis voorziet deze essays van een verhelderend voorwoord waarin ze de Nederlandse lezer kennis laat maken met het fenomeen Solnit.

De winnaar van deze winactie is:




Anneliese de Waal

Anneliese, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens voor 2 juni naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op die datum niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want binnenkort volgt een nieuwe winactie.
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.