dinsdag 15 mei 2018

Uitslag MAANDAG-WINACTIE Op jacht naar het antiserum

In de MAANDAG-WINACTIE van 7 mei kon je meedoen voor een exemplaar van In de ban van de wolf, deel 2 – Jacht op het antiserum, geschreven door Christine Charliers.
Met dank aan Christine voor het ter beschikking stellen van een exemplaar voor deze winactie.



Klik HIER en lees op mijn blog meer over het verhaal en mijn mening.

En de winnaar is:


Dini van Heumen - Hoekman


Dini, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens voor 19 mei naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op die datum niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want er staat al een nieuwe winactie op mijn pagina!
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.