dinsdag 22 mei 2018

We hebben een winnaar!


In de MAANDAG-WINACTIE van 14 mei kon je meedoen voor een gesigneerd exemplaar van De rode magneet geschreven door Bertina Mulder.
Met dank aan Bettina voor het ter beschikking stellen van een exemplaar voor deze winactie.



Klik HIER en lees op mijn blog meer over het verhaal en mijn mening.

Er waren een heleboel deelnemers aan deze winactie, maar er kon er maar één de winnaar zijn!




Patricia Koster

Patricia, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens voor 26 mei naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op die datum niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars? Niet getreurd want er loopt al weer een nieuwe winactie.
Houdt daarom mijn blog en mijn pagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.