dinsdag 6 november 2018

** de actie is nu gesloten ** 6e WINACTIE VOOR DE 2.000 VIND-IK-LEUK'S

Vandaag start de 6e WINACTIE voor de meer dan 2.000 vind-ik-leuk's voor mijn Facebookpagina Miekes blog: Graag Gelezen.


Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes blog: Graag Gelezen op Facebook en het bezoeken van mijn website. 
In de winacties zullen boeken verloot worden uit verschillende genres zodat voor iedereen wat leuks te winnen is.

Vandaag mag ik een boek verloten uit het fonds van Uitgeverij Aspekt, waarvoor hartelijk dank!
Je kunt meedoen voor een exemplaar van Het Hopsten Project, geschreven door Philip L. Teepe.

“Ooit een normaal mens ontmoet? En hoe beviel het?”

Lees HIER meer over deze familieroman en de auteur!


Wat moet je doen om kans te maken dit boek te winnen?
  • Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes blog: Graag Gelezen en like daar het bericht over deze winactie.
  • Plaats een reactie dat je meedoet onder het bericht van de winactie.
  • Deel deze winactie dan openbaar op Facebook zodat iedereen het kan zien. 
  • Wanneer je de Facebookpagina Miekes blog: Graag Gelezen een 'vind ik leuk' geeft en de pagina ook volgt als je dat nog niet gedaan hebt kun je de berichten niet meer missen.
  • Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen  naam)
Deze actie start vandaag 6 november en sluit zondag 11 november om 23.59 uur. Maandag 12 november maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien de winnaar op 15 november niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.
Veel succes voor iedereen!
Hou mijn FB-pagina Miekes blog: Graag Gelezen in de gaten, want morgen volgt een nieuwe winactie.

Warme groet,
Mieke Schepens

1 opmerking:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.