zondag 11 november 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR #5

In de vijfde winactie voor de 2000 vind-ik-leuk's van 5 november mocht ik een e-Book weggeven uit het fonds van De Crime Compagnie, waarvoor hartelijk dank!

Je kon meedoen voor een exemplaar van Sluipwesp, de debuut thriller van Annerieke de Vries waar ze maar liefst tien jaar aan gewerkt heeft.


Lees HIER meer over het boek en de auteur.





Petra, van harte gefeliciteerd! 
Stuur je e-mailadres voor 14 november naar me toe, zodat het eBook door De Crime Compagnie naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op 14 november niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want er lopen nog een aantal winacties waaraan je mee kunt doen en wellicht volgt vandaag een nieuwe winactie!

Hou daarom mijn website en mijn pagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.