donderdag 15 november 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR #9

Voor de negende winactie voor de 2000 vind-ik-leuk's van 9 november heb ik een pakket samengesteld met daarin boeken van verschillende genres.
Met dank aan Lebowski Publishers, Nieuw Amsterdam en Uitgeverij Boekerij.

Je kon meedoen voor een boekenpakket met daarin een exemplaar van:


* Sexdagboek (genummerd en gesigneerd) geschreven door Heleen van Royen. 
Lees HIER meer over het boek en de auteur.


* Maffiamoeders, geschreven door Alex Perry. 
Moedige vrouwen en hun strijd tegen de machtigste misdaadorganisatie. 
Lees HIER meer over Maffiamoeders.


* Y staat voor..., geschreven door Sue Grafton. 
Dit is de allerlaatste Kinsey Millhone-thriller. 
Lees HIER meer over Y staat voor...



Diny, van harte gefeliciteerd! 
Stuur je adres voor 18 november naar me toe, zodat het pakket zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op 18 november niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want er lopen nog een aantal winacties waaraan je mee kunt doen.
Hou daarom mijn website en mijn pagina Miekes blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.