vrijdag 9 november 2018

** de actie is nu gesloten ** 9e WINACTIE VOOR DE 2.000 VIND-IK-LEUK'S ***Let op de voorwaarden!***

Vandaag start hier de 9e WINACTIE voor de meer dan 2.000 vind-ik-leuk's voor mijn Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen'.

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes Blog: 'Graag Gelezen' op Facebook en het bezoeken van mijn website.
In de winacties zullen boeken verloot worden uit verschillende genres zodat voor iedereen wat leuks te winnen is.

Vandaag mag ik een pakket met maar liefst drie boeken verloten.
Met dank aan Lebowski Publishers, Nieuw Amsterdam en Uitgeverij Boekerij.

Je kunt vandaag meedoen voor een boekenpakket met daarin een exemplaar van:

  • Sexdagboek (genummerd en gesigneerd) geschreven door Heleen van Royen.
    Lees HIER meer over het boek en de auteur.
  • Maffiamoeders, geschreven door Alex Perry.
    Moedige vrouwen en hun strijd tegen de machtigste misdaadorganisatie.
    Lees HIER meer over Maffiamoeders.
  • Y staat voor, geschreven door Sue Grafton.
    Dit is de allerlaatste Kinsey Millhone-thriller.
    Lees HIER meer over Y.


Wat moet je doen om kans te maken?

  • Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen'
    en like daar het bericht over deze winactie.
  • Plaats een reactie dat je meedoet onder het bericht van de winactie.
  • Deel deze winactie dan openbaar op Facebook zodat iedereen het kan zien. 
  • Wanneer je de Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen'
    een 'vind ik leuk' geeft en de pagina ook volgt als je dat nog niet gedaan hebt kun je de berichten niet meer missen.
  • Ga tenslotte naar mijn website en laat daar een berichtje achter onder deze winactie.
  • Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen  naam)|
Als je aan bovenstaande voorwaarden hebt voldaan, maak je kans op dit boekenpakket.

Deze actie start vandaag 9 november en sluit dinsdag 14 november om 23.59 uur. Woensdag 15 november maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien de winnaar op 18 november niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen!
Hou mijn FB-pagina Miekes blog: 'Graag Gelezen' en mijn website in de gaten.

Warme groet,
Mieke Schepens


9 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.