zaterdag 10 november 2018

** actie is nu gesloten ** 10e WINACTIE VOOR DE 2.000 VIND-IK-LEUK'S

Vandaag start de 10e WINACTIE voor de meer dan 2.000 vind-ik-leuk's voor mijn Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen'.

Graag wil ik iedereen bedanken voor de likes en het volgen van mijn pagina Miekes blog: 'Graag Gelezen' op Facebook en het bezoeken van mijn website.
In de winacties zullen boeken verloot worden uit verschillende genres zodat voor iedereen wat leuks te winnen is.
Maar omdat we nu in de richting van de feestmaand december gaan waarin de kinderen ook niet vergeten mogen worden, vandaag een winactie met uitsluitend kinderboeken.

Ik mag een mooi pakket met maar liefst drie boeken verloten.
Je kunt vandaag meedoen voor een pakket met daarin een exemplaar van:

  • Falco en de gestolen Stympha's
    Lees HIER meer over het boek en de auteur. De auteur is eigenaar van Nienke's Kinderboekenblog.  Neem even de moeite om daar een kijkje te nemen. Je zult niet teleurgesteld worden.
  • Het grote Dikkie Dik doe- en kleurboek
    Lees HIERmeer.
  • Vos en Haas - Doeboek 2
    Eerder las ik Vos en Haas - Feestboek
    Lees HIER meer.

    Klik voor de afbeelding van het boek even op de link bij de titel.


Wat moet je doen om kans te maken deze drie boeken te kunnen winnen?

  • Ga via de link naar mijn Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezenen like daar het bericht over deze winactie.
  • Plaats een reactie dat je meedoet onder het bericht van de winactie.
  • Deel deze winactie dan openbaar op Facebook zodat iedereen het kan zien.
  •  Wanneer je de Facebookpagina Miekes blog: 'Graag Gelezen' een 'vind ik leuk' geeft en de pagina ook volgt als je dat nog niet gedaan hebt kun je de berichten niet meer missen.
  • Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen  naam)

Deze actie start vandaag 10 november en sluit woensdag 15 november om 23.59 uur. Donderdag 16 november maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien de winnaar op 19 november niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen!

Hou mijn FB-pagina Miekes blog: 'Graag Gelezen' en deze website in de gaten. Je zou nog verrast kunnen worden!

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.