donderdag 1 november 2018

Afgelopen zaterdag ontving ik Boekenpost. Je raakt niet uitgelezen!


Zaterdag ontving ik nr. 158 van Boekenpost en was weer blij verrast met de inhoud. Ik ben zeer tevreden met mijn abonnement!
Je raakt inderdaad niet uitgelezen. 

De inhoudsopgave is steeds weer om je vingers bij af te likken.

Geraldine te Gussinklo is hoofdredacteur en schrijft voor in het blad de rubriek 'Om te beginnen'; deze keer handelt dit over Eten in literatuur en hoe divers dat thema kan zijn. Meer over de achtergrond over dit onderwerp lees je in een column van haar hand.

Ook in deze Boekenpost weer volop nieuws, recensies en leestips.
Schrijver en biograaf Wim Hazeu vertelt over zijn passie voor oude boeken.
In zijn bijdrage neemt hij de lezer mee naar Edinburgh. Voor diegenen die Edinburgh bezochten is het een waar thuiskomen. De locaties die hij beschrijft heb ik enkele jaren terug zelf ook bezocht!
In De Klassieker: Annelies Verbeke leest Frankenstein. 
Deze keer in Het Dossier: Esther Gerritsen.
Een column door Wilco Tuinenburg in de sectie Strips over stripmaker Toon  van Driel en Knudde.

Deze Boekenpost ligt hier op de tafel klaar om verder gelezen te worden.

Graag Gelezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.