dinsdag 24 januari 2017

In de brievenbus: 'Het Liefdesatoom', geschreven door Maria Hetty van den Berg




Het Liefdesatoom

Boekgegevens:
Titel: Het Liefdesatoom
Auteur: Maria Hetty van den Berg
Genre: literaire thriller
Uitgave: paperback, 284 pagina's
Uitgever: Boekscout.nl, eerste druk 2015
ISBN: 978 94 02215 51 9

Als Mara de renovatie voltooit van een boerenhuis in Italië, ontmoet ze haar grote liefde, Fert. In Amsterdam ontwikkelt de verhouding zich niet zoals ze verwacht. Plotseling komt ze in een nachtmerrie terecht: ze wordt ontvoerd en opgesloten. Wie is deze dader? Wat wil hij? Hij gaat te werk volgens een duidelijk plan, maar het pakt anders uit. Voor Mara ontvouwt zich langzaam maar zeker de ware toedracht en ze neemt zelf initiatief om hem te ontmaskeren… 

In deze spannende psychologische thriller staat de relatie tussen dader en slachtoffer centraal. 

De auteur: 
(foto: website Maria Hetty van den Berg)

De auteur over zichzelf:
"Ik ben in 1955 geboren in Heemstede, studeerde Nederlands aan de VU en startte in 1991 mijn eigen tekstbureau. Ik schreef veel: lesmateriaal voor taal-, spelling- en leesmethodes. Het leukste vond ik het schrijven van fictie. Ik wilde een spannend én veelzeggend boek schrijven. 
Toen maakte ik het sterven van mijn lieve zus mee. Ik verdiepte me in de dood. Zo ontstond Het Liefdesatoom, waarin psychologische drijfveren en een spirituele benadering vorm hebben gekregen."
Een uitgebreide biografie lees je op haar op haar website.

Het Liefdesatoom koopt u bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.