maandag 2 januari 2017

We hebben een winnaar!

In de MAANDAG-WINACTIE van 19 december kon je meedoen voor een exemplaar van de bundel 'Gevangen Wind' geschreven door Janine van der Hulst-Veerman.


Waar gaat deze bundel over?

Gevangen Wind is het vervolg op de historische roman Lieve Hart!
Beide romans zijn in deze uitgave gebundeld.
In het eerste deel van deze historische saga, over het visserijleven in Huizen anno 1906, leren we Marrie kennen. Door een noodlottig ongeval verliest ze haar vader en zorgt ze met haar moeder voor haar zes zusjes. Haar leven fleurt op wanneer ze Lammert de vissersknecht ontmoet. De moeder van Marrie heeft in eerste instantie bezwaar en waarschuwt haar om niet met Lammert om te gaan. Uiteindelijk zwicht Marries moeder en krijgen Lammert en Marrie verkering. In de laatste week van het visseizoen lijkt het noodlot opnieuw toe te slaan.



Bertine van Spijk

Bertine, stuur je gegevens binnen één week naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden door de uitgever. Heb ik binnen deze week niets van je gehoord, wordt er een andere naam geloot.

Behoor je deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.