donderdag 2 maart 2023

Ik las, bekeek en genoot van: 'Waar is mijn wc-papier?' geschreven en geïllustreerd door Susan Bátori

 


Waar is mijn wc-papier?

Wanneer meneer Beer wakker wordt uit een heel lange winterslaap is hij eigenlijk nog een klein beetje in dromenland. 
Maar er is haast geboden want hij voelt dat hij dringend naar de wc moet voor een GROTE boodschap.
Hij geeuwt nog steeds omdat deze winterslaap HEEL lang was, maar er is nu geen tijd meer te verliezen. Daarom pakt hij een rol wc-papier, klemt deze onder de arm en gaat er mee op pad. 

Denk je dat meneer Beer goed oplet terwijl hij naar de wc loopt? De rol wc-papier wordt steeds dunner en dunner; wat is er toch aan de hand?

Maak kennis met een heleboel dieren (en hun bijzonderheden) die op de een of andere manier een rol spelen in dit avontuur. 
Ben vooral niet bang om zo nu en dan je boek te moeten draaien om de tekst te kunnen lezen, want je wilt écht geen woord missen…

Komt het allemaal goed met meneer Beer en zijn grote boodschap? En waarom wordt de rol wc-papier steeds dunner?
Lees en bekijk dat in ‘Waar is mijn wc-papier’.



Over Susan Bátori:

Susan Bátori woont met haar soulmate Robert en met haar kat Kamilla in Boedapest, Hongarije. 
Ze studeerde grafische vormgeving aan de Hongaarse Academie voor Schone Kunsten, Boedapest. Susan werkte als art director bij DDB Advertising Agency en merkte toen dat het tekenen van hilarische personages veel leuker was. Sinds 2013 werkt Susan als freelance illustrator van kinderboeken. Humor is het enige in haar atelier waar ze niet zonder kan.
Neem een kijkje op haar leuke website.

Waar is mijn wc-papier? koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:
Download HIER daarna een gratis wc-rol-knutselidee bij dit boek!

Boekgegevens:

Titel: Waar is mijn wc-papier?
Auteur en illustrator: Susan Bátori
Genre: kinderboek, prentenboek vanaf 4 jaar
Uitgave: hardcover, 32 pagina’s
Uitgever: De Vier Windstreken, januari 2023
ISBN: 9789051169430
NUR: 273, 274
Originele titel: Wo ist das Klopapier?
Vertaald door: Monique Berndes


Met dank aan De Vier Windstreken voor het toezenden van een recensie-exemplaar.
(bron info: De Vier Windstreken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.