dinsdag 2 september 2014

NTL: 'In mijn bloed' Een Benthe Berg Thriller van Milou van der Will



Journaliste Benthe Berg wordt geconfronteerd met hartverscheurend nieuws. Haar dochtertje Céline is één van de kinderen die is misbruikt door pedo Rick V. De dader komt weg met een lage straf en in het kleine, Noord-Hollandse dorp Ringerdam blijft men bovendien heilig in zijn onschuld geloven.
Benthe vindt het vonnis zo onrechtvaardig dat ze in haar wanhoop besluit om wraak te nemen. Voor Céline. In alle stilte bereidt ze een aanslag op Rick V. voor. Op de dag dat hij vrijkomt, zal ze hem liquideren.



Dit schreef Milou op 28 augustus op haar facebookpagina:
'Het is vandaag 28 augustus en dat is geweldig, want dat is de dag waarop mijn nieuwe thriller in de boekhandel ligt. Iedereen mag het nu kopen of lenen én lezen en dat vind ik heel erg spannend, maar vooral ook leuk.
Iets anders leuks: op zondagmiddag 7 september wordt In mijn bloed officieel gelanceerd in De Literaire Thrillersalon op Manuscripta. En helemaal leuk: ik mag daar het allereerste exemplaar van In mijn bloed overhandigen aan niemand minder dan Simone van der Vlugt. Ik nodig iedereen hierbij van harte uit om daar bij te zijn! Dan trek ik een gezellig jurkje aan.
http://www.manuscripta.nl/2014/08/26/uitgelicht-de-literaire-thriller-salon/'


Over de auteur:
Milou van der Will (1985) werd voor haar eerste boek Rood licht genomineerd voor Beste Thriller van het Jaar door Crimezone. Haar tweede thriller Breekijzer werd enthousiast onthaald door lezers en pers. Ook schreef ze de indringende psychologische roman Een enkeltje Venus. Behalve thrillerauteur is ze freelance journaliste en interviewer.
Ze verdiepte zich in de loverboy-problematiek en sprak met slachtoffers, hulpverleners en politie.
Hun verhalen dienden als basis voor haar thrillerdebuut, Rood licht.  

1 opmerking:

  1. Mieke ik heb het net uit en als ik jou was zou ik er snel in beginnen. Super goed en ook een zeer emotionele ontroerende kant in het verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.