vrijdag 19 september 2014

NTL: 'Thuis in Virgin River' van Robyn Carr. Dit boek lees ik samen met Not Just Any Book leesclub



14 oktober 2014 verschijnt bij uitgeverij Harlequin Thuis in Virgin River, een romantische roman van Robyn Carr.

Het enige wat Melinda Monroe wil is weg. Weg uit Los Angeles, waar het leven druk is en gecompliceerd en alles haar herinnert aan Mark - haar overleden man. In een opwelling reageert ze op een advertentie waarin gevraagd wordt naar een verpleeg- en verloskundige voor Virgin River, een klein dorpje in Californië. Dit zou weleens precies de verandering kunnen zijn die ze nodig heeft! Helaas, het beloofde schattige huisje in idyllische omgeving blijkt een aftandse blokhut aan een modderweg te zijn, waar ze met haar stadse cabrio meteen in vast komt te zitten. En de plaatselijke arts die ze zou assisteren, doet ronduit vijandig tegen haar. Inpakken en wegwezen, denkt ze dus, maar een vondelingetje gooit roet in het eten. Eerst onderdak vinden voor de baby, besluit ze. En eerst misschien ook beter kennismaken met die knappe eigenaar van de plaatselijke bar? Het lijkt wel of er telkens weer dingen zijn die haar in Virgin River houden. Zou ze dan toch haar thuis gevonden hebben?


Over de auteur:
Zevenentwintig was Robyn Carr toen haar eerste boek werd uitgegeven, en sindsdien zijn er meer dan dertig titels van haar hand verschenen. Toch duurde het een flink aantal jaren voordat ze haar stijl echt gevonden had, namelijk tot ze aan de Virgin River-serie begon.
Haar streven is om boeken voor vrouwen te schrijven - boeken die grappig zijn zonder flauw te worden, die het leven in al zijn facetten beschrijven zoals het is en die de kracht van vrouwen weergeven. In de enorm populaire Virgin River-serie maakt ze die droom waar.
Robyn heeft twee volwassen kinderen en woont met haar echtgenoot in Las Vegas.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb Robyn Carr eigenlijk nog maar net ontdekt door haar Thunder Point-serie. De eerste twee boeken uit deze reeks zijn me erg goed bevallen én ik hoop in de toekomst dan de rest van haar oeuvre te kunnen ontdekken. Duimen voor meer leestijd dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je reactie! Ik heb nog niets van haar gelezen en ben hartstikke benieuwd. Ziet er prima uit! Ik duim met je mee voor de extra leestijd, die kan ik ook goed gebruiken, hahaha! Warme groet en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.