maandag 26 maart 2018

**gesloten** MAANDAG-WINACTIE: let goed op de voorwaarden waar je aan moet voldoen om mee te kunnen doen aan deze actie.


Vandaag start de winactie voor een exemplaar van 'Landing'; een novelle geschreven door Gerrit Sangers. Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie. 

Ik heb deze novelle al eerder mogen lezen en schreef er over in mijn blog. Klik HIER en lees meer over deze novelle en mijn mening. 

Steeds weer geniet ik van het werk van Gerrit Sangers zoals je zult kunnen opmaken uit mijn recensies.
Behalve Landing las en recenseerde ik van Gerrit:
De morgendans,



Meedoen gaat als volgt:
1) Geef de boekenpagina op Facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' een vind-ik-leuk en laat bij het bericht over deze winactie op de pagina een reactie achter dat je mee doet, 
2) deze actie is alleen bestemd voor adressen in Nederland en België en
3) indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 26 maart en sluit op zondag 1 april om 23.59 uur. Dinsdag 3 april maak ik de naam van de winnaar hier bekend. 
Indien deze winnaar 7 april niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Als je deze actie openbaar deelt en me laat weten waar je gedeeld hebt, komt er automatisch een extra lootje met je naam in de pot.

NB Heeft mijn boekenpagina op Facebook 1750 vind-ik-leuks, volgt hier een winactie met maar liefst drie boeken! 

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens

4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.