dinsdag 6 maart 2018

WE HEBBEN EEN WINNAAR!

In de MAANDAG-WINACTIE van 26 februari kon je meedoen voor een exemplaar van Niet met opzet, geschreven door Sacha Voogd.
Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.


Klik hier en lees op mijn blog meer over dit boek en mijn mening.



De winnaar is: Inge van den Berg

Inge, van harte gefeliciteerd!
Stuur je gegevens voor 10 maart naar me toe, zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden. Heb ik op zaterdag10 maart a.s. niets van je gehoord, wordt een andere naam geloot.

Behoor jij deze keer niet tot de winnaars, niet getreurd want binnenkort komt er een nieuwe winactie. Houdt daarom mijn blog en mijn boekenpagina Mieke's blog: 'Graag gelezen' op Facebook in de gaten.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.

Warme groet,
Mieke Schepens

Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.