zaterdag 29 januari 2022

Vandaag in de schijnwerpers: 'Ik zie jou, zie jij mij?' geschreven door Mariska Noordeloos

 



Ik zie jou, zie jij mij?


Wanneer rechercheur Saskia, tijdens het hardlopen, een zwaargewonde vrouw met een baby vindt, is dat het begin van een aantal gruwelijke gebeurtenissen. Ze krijgt, samen met haar partner Gijs, een reeks vermissingen op te lossen. Stuk voor stuk zijn het eenzame, jonge vrouwen. Wanneer de tweede vrouw dood wordt gevonden, lijkt het erop dat ze te maken hebben met een seriemoordenaar. Naast het oplossen van de case, heeft Saskia ook in haar privéleven het nodige te verstouwen. Haar huwelijk lijkt te mislukken, zeker wanneer haar man Ruud zich steeds vreemder gaat gedragen.. 

‘Ik zie jou, zie jij mij?’ is opnieuw een ijzersterke thriller van Mariska Noordeloos. Vol spanning en emotie en boeiende perspectiefwisselingen. Inmiddels met zes ijzersterke thrillers op haar naam kan Mariska Noordeloos zich meten met thrillerauteurs als Saskia Noort en Esther Verhoef. 
(bron info: achterflap)

INKIJKEXEMPLAAR

De auteur

Mariska Noordeloos (1970) heeft een cafetaria in het Noord-Hollandse Andijk. Ze is getrouwd met Wilbert en samen hebben zij twee zoons.

Eerder las ik van Mariska Noordeloos Het spel is uit

Ik zie jou, zie jij mij? koopt u bij (de webwinkel van) uw lokale boekhandel of bij:
webshop Uitgeverij Keytree
bol.com
Bruna.nl
BookSpot
Libris
Standaard Boekhandel

Boekgegevens:

Titel: Ik zie jou, zie jij mij?
Auteur: Mariska Noordeloos
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 314 pagina’s
Uitgever: Uitgeverij Keytree, januari 2022
ISBN: 9789492719454
NUR: 330

Met dank aan Uitgeverij Keytree voor het toezenden van een recensie-exemplaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.