zondag 3 juli 2016

DE WINNAAR IS BEKEND:



Onlangs las ik van  Windkracht 6 van Agnes van Overveld. Een non-fictie verhaal over de kracht van positiviteit en doorzettingsvermogen. Een verhaal naar mijn hart...

Bovendien mag ik hier een exemplaar verloten, waarvoor mijn hartelijke dank. Dit exemplaar wordt voor jou gesigneerd door zowel Agnes van Overveld als Ria Hogers!

Manlief heeft een cijfer genoemd dat bij de volgorde van de reacties hoort op mijn blog; nummer vier! 


De winnaar is:  Annette Overvoorde

Annette, van harte gefeliciteerd en veel leesplezier. Geef je adres even aan me door via een privé-bericht zodat ik dat door kan geven aan de auteur. Zij zal het boek verzenden. Je hebt drie dagen de tijd om te reageren. Indien binnen deze tijd niet gereageerd is zal een andere naam geloot worden.

Aan alle anderen: bedankt voor het meedoen.
Komende week een nieuwe winactie!

Warme groet
Mieke

7 opmerkingen:

  1. joehoe, wat leuk. Ben er erg blij mee, echt benieuwd naar het verhaal..ik weet zeker, dat ik er wat van op steek. Ben erg blij met Windkracht 6..hoop dat het mij enige windkracht zal geven..echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je adres is doorgegeven, Annette. Veel leesplezier. Een boek met veel tips en uitgebreide informatie. Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Annette,
    Veel leesplezier gewenst! Ook van mijn blinde vriendin Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.