woensdag 27 juli 2016

Voor bol.com las ik: 'Lichamen van glas' een thriller van Erik Axl Sund



Een onverklaarbaar groot aantal zelfmoorden overspoelt Zweden. 
Jens Hurtig, waarnemend hoofdinspecteur is bang dat hij bezig is een burn-out te ontwikkelen en voelt er weinig voor om met deze zaken aan de slag te gaan. Er blijkt een overeenkomst te zijn tussen de slachtoffers van de zelfmoord; ze hebben een cassettebandje bij zich waarmee ze met oortjes in naar bepaalde muziek luisterden tijdens de zelfmoord. 
Het gaat hier blijkbaar meer dan alleen zelfmoord, moet Hurtig bekennen. Hij raakt steeds meer geïnteresseerd, mede omdat hij vroeger van heel dichtbij ook zoiets vreselijks mee heeft gemaakt.

Lees mijn recensie verder bij weblog.bol.com

Erik Axl Sun is het pseudoniem van het Zweedse auteursduo Jerker Eriksson (1974) en Håkan Axlander Sundquist (1965). Samen schreven ze eerder onder de naam Eriksson & Sundquist de Victoria Bergman-trilogie waarvan wereldwijd meer dan 2 miljoen exemplaren zijn verkocht.

Boekgegevens:
Titel: Lichamen van glas
Auteur: Erik Axl Sund  
Genre: thriller
Uitgave: paperback 352 pagina's
Uitgever: Cargo, 2016
ISBN: 978 90 23496 13 7

Oorspronkelijke titel: Glaskroppar
Vertaling uit het Zweeds: Elina van der Heijden en Wieveca Jongeneel

Koop dit boek via  bol.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.