zaterdag 24 oktober 2015

Ontvangen: 'Als de dood' van Peter James


Als de dood

Waar gaat het verhaal over?

Online dating, stalken, en obsessie; ingrediënten voor een steengoede thriller.

Via een online datingsite ontmoet Red Westwood haar nieuwe liefde. Maar gaandeweg hun relatie blijkt de man duistere en onaangename kanten te hebben. De liefde verwordt tot terreur en Red weet zich met behulp van de politie aan hem te ontworstelen maar dan begint de nachtmerrie pas echt... Roy Grace staat voor de taak deze zaak tot een goed einde te brengen.

'Als de dood' van Peter James is deel 10 in de thriller-serie rondom inspecteur Roy Grace. Roy Grace figureerde voor het eerst in de hittitel 'Doodsimpel'.Voor de fans van Lee Child, Ian Rankin en Inspector Morse. Eerder las ik van deze auteur 'Doodsklok'.

Lees hier alvast de eerste hoofdstukken!

Over de auteur:


Peter James (geb. in Brighton, 22 augustus 1948) is een van de bestverkopende thrillerauteurs ter wereld. Zijn thrillerserie met inspecteur Roy Grace in de hoofdrol, gesitueerd in Brighton, wordt in meer dan dertig talen vertaald. Elk nieuw deel in de serie beland direct na verschijnen onmiddellijk in de hoogste regionen van de bestsellerlijsten. Om zich zo goed mogelijk in te leven in zijn hoofdpersoon, gaat Peter James geregeld mee op patrouille met de lokale politie. Peter James woont afwisselend in Londen en Brighton.

Koop dit boek bij uw lokale boekhandel of via:

Boekgegevens:
Titel: Als de dood
Auteur: Peter James
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 416 pagina's
Uitgeverij: De Fontein Romans & Spanning, oktober 2015

ISBN: 978 90 26137 10 5
ISBN: 978 90 26137 11 2 (e-book)

Met dank aan Uitgeverij De Fontein voor het recensie-exemplaar

1 opmerking:

  1. ik heb het boek net uit . Dit is mijn eerste boek wat ik van hem heb gelezen en ga zeer zeker zijn andere boeken ook lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.