woensdag 25 mei 2016

Binnenkort verwacht: 'Weg zonder genade', een nieuwe thriller van John hart



Weg zonder genade  - verschijnt in juni

Weg zonder genade vertelt het verhaal van rechercheur Elizabeth Black, verdacht van mishandeling en moord, ex-agent en -gedetineerde Adrian Wall, na dertien jaar weer op vrije voeten en tiener Channing Shore, slachtoffer in een brute verkrachtingszaak. Ieder hebben ze hun eigen geheimen te verbergen voor de buitenwereld.

Rechercheur Elizabeth Black wordt geconfronteerd met haar verleden in de nasleep van een bruut schietincident. 

Een jongen met een pistool staat te wachten op de man die zijn moeder vermoordde. 

Na dertien jaar in de gevangenis komt een goede politieman vrij. Maar voor hoelang? 

En op het altaar van een verlaten kerk, ver weg op een heuvel, is het onvoorstelbare net gebeurd.

Dit is een stad aan de rand van de afgrond. Dit is een weg zonder genade. 

De auteur: 

(foto: Luitingh-Sijthoff BV)
John Hart (geb. 1965 Durham, North Carolina, Verenigde Staten) is de enige auteur die in opeenvolgende jaren de prestigieuze Amerikaanse Edgar Award won. Eerdere titels als Het ijzeren huis en Onschuld waren wereldwijde bestsellers en er werden al meer dan 2 miljoen van zijn boeken verkocht.

‘Groots, heftig en onmogelijk weg te leggen, op de eerste pagina was ik verkocht. John Hart is een meesterlijke verhalenverteller.’ -  Harlan Coben 
‘Ik kon niet wachten om zijn volgende boek in handen te krijgen. Ik werd niet teleurgesteld, Weg zonder genade is een triomf.’ -  Corban Addison 
‘De proloog is hartverscheurend en de volgende hoofdstukken zuigen je naar binnen als materie in een zwart gat. Lees dit boek!’ -  David Baldacci

Reserveer 'Weg zonder genade' bij uw lokale boekhandel of bij

Boekgegevens:
Titel: Weg zonder genade
Auteur: John Hart
Genre: thriller
Uitgave: paperback, ca. 456 pagina's
Uitgever: Uitgeverij Luitingh-Sijthoff BV, 1 juni 2016
ISBN: 978 90 24572 97 7
ISBN: 978 90 24572 98 4 (e-book)
NUR: 332
Oorspronkelijke titel: Redemption Road
Vertaling: Henny van Gulik

1 opmerking:

  1. Lijkt mij een interessant boek! Ben benieuwd naar je recensie binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.