zondag 1 mei 2016

Uitslag Winactie 'Armen vol rozen'



Uitslag van de loting voor een exemplaar van 'Armen vol rozen' van Nora Roberts.
Meer over het boek kun je vinden op mijn blog.

Deze actie is mogelijk gemaakt dankzij HarperCollins Holland.
Ik mocht maar liefst drie exemplaren verloten onder diegenen die mijn facebook-pagina  Mieke's blog: Graag Gelezen een 'like' hebben gegeven en me daar ook volgen.

Gisteravond om 23.30 uur liep de actie af en mijn lieve man kreeg de opdracht om drie willekeurige namen te noemen uit een overzicht van het grote aantal van deelnemers die aan de voorwaarden voldaan hadden. Fijn dat er zoveel animo was.

De gelukkigen zijn:
1. Dini van Heumen-Hoekman
2. Nel Crea
3. Ineke van Kessel

Van harte gefeliciteerd! Geef je adres door via een privé-bericht zodat het boek zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden door de uitgever.

Deze winnaars hebben drie dagen om te reageren om zeker te zijn van een exemplaar.
Na deze tijd trek ik manlief opnieuw even aan zijn vestje…

Nog een leuk vooruitzicht: mijn boekenpagina op facebook  Mieke's blog: Graag Gelezen heeft inmiddels 936 vind-ik-leuks. Bij 1000 vind-ik-leuks volgt er een heel mooie actie voor deze 1000 volgers. Ik zeg niet niet wat het is, maar het wordt bijzonder! 

Heb je niet gewonnen, geen nood;
'Armen vol rozen'  is verkrijgbaar via je lokale boekhandel of via:



Warme groet,
Mieke

4 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.