zondag 15 mei 2016

Ontvangen en nog te lezen: 'Toen ik eindelijk durfde', geschreven door Chantal Straver



Toen ik eindelijk durfde

In 'Toen ik eindelijk durfde' laat Chantal haar huwelijk, huis en baan achter zich om een gelukkiger leven te veroveren. Ze besluit haar hart te volgen, al weet ze niet wat de toekomst haar brengt. Openhartig schrijft ze over haar dromen, ambities, keuzestress, overwinningen en worstelingen als twintiger. Trouw blijven aan jezelf blijkt in deze inspirerende zoektocht de belangrijkste troef.

De auteur:
Chantal Straver (1986) blogt sinds 2008 over haar leven. Dat deed ze onder andere jarenlang voor Viva. Dit boek is gebaseerd op haar veelgelezen blog. Ze is tegenwoordig trainer in mentale weerbaarheid bij Doyo en oprichter van een bloeiende karateschool. Daarnaast is ze zelfstandig communicatieadviseur en schrijver.

Reserveer dit boek bij uw lokale boekhandel of bij:

Boekgegevens:
Titel: Toen ik eindelijk durfde
Auteur: Chantal Straver
Genre: literaire non-fictie
Uitgave: paperback, 208 pagina's
Uitgever: S2 Uitgevers, verwacht 1 juni 2016
ISBN: 978 90 80964 98 3

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.