woensdag 18 maart 2015

Een update...

Op 10 maart plaatste ik het volgende bericht:

'Zoals jullie misschien weten heb ik behalve dit blog nog een plaats waar ik mijn recensies plaats. Dat is mijn website www.miekeschepens.nl.
Nu is het zo dat ik sinds geruime tijd niet meer in de gelegenheid ben geweest om ook deze website up-to-date te houden en daarom stop ik binnenkort met www.miekeschepens.nl.

Ik zag dat een aantal (25 maar liefst) recensies op mijn blog-pagina 'recensies' een link hebben naar deze website en dat moet dan natuurlijk ook veranderen. Een gevolg hiervan is dat ik de recensies nu ga plaatsen op mijn blog, zodat ik de goede link kan gebruiken.
Hierdoor zullen jullie nu meer recensies dan alleen recensies van 'nieuwe' boeken.


De 'oude' recensies kenmerken zich door het ontbreken van de tag 'recensies 2015' onder aan de blog. 
Iedere dag zal ik er een aantal plaatsen, afgewisseld met 'nieuwe' recensies natuurlijk!'

Gisteren heb ik de laatste recensies overgezet naar dit blog (pagina 'recensies') en kan ik met een gerust hart de website sluiten.
Dank voor jullie geduld.
Een warme groet en veel leesplezier.

Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.