vrijdag 21 februari 2014

'De losbandige vrouw' van Nynke Laanstra ***

De losbandige vrouw

Auteur: Nynke Laanstra
Genre: erothische thriller
Uitgave: paperback 230 pagina's Eerste deel van de Geloof, Hoop en Liefde trilogie
Uitgever: Booklight november 2012
ISBN: 9789491472121











Over de auteur
Nynke Laanstra (Leeuwarden, 1965) creëert sinds haar prille jeugd al verhalen. Een ziekenhuisbed was toen haar decor en haar podium.
Deze ervaringen nam ze mee in haar werk als PR-adviseur. Haar passie heeft ze omgezet in een missie: Ze wil vertellen, iets teweegbrengen, universele thema's opfrissen en is steeds op zoek naar de controverse.

www.nynkelaanstra.nl
Facebook: Nynke Laanstra
Twitter: @NynkeLaanstra

Samenvatting:
Wat doe je als je vrouw zich tegoed heeft gedaan aan losbandige seks? Dan neem je wraak! Wat doe je als je oog in oog komt te staan met degene die je jeugd tot een hel maakte? Dan neem je wraak! Maar wat doe je als je ontdekt dat je echtgenoot is getransformeerd in een wraakzuchtige man die alles heeft geënsceneerd?

Fien Bolhuis is achttien jaar getrouwd als ze vanuit een onverwerkt jeugdtrauma haar heil zoekt in een losbandige seksaffaire. Wanneer haar man dit ontdekt, is er voor hem maar één optie: ze moet lijden. Hij bedenkt een kwaadaardig plan voor haar ondergang en brengt haar oog in oog met haar vroegere kwelgeest: de sadistische hoofdzuster die haar leven tot een hel maakte...


Wat ik er van vond:
Ik heb enorm lang over dit boek gedaan.
Niet omdat ik het niet leuk vond, maar meer omdat ik het leuk wilde blijven vinden. Ik heb het boek gelezen in tussenpozen en er daarom wellicht nóg meer van genoten. Het boek leest heerlijk vlot, is spannend en je wilt niet dat het stopt. Wat scheldwoorden hier en daar, maar dat past wel in het verhaal. Er komt een geheim aan het licht, ik zeg niet meer ! Gewoon zelf lezen.

Ik waardeer dit boek met 3/5 sterren.
26 april 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.