donderdag 20 februari 2014

Dit hoor je niet vaak over een blog: Even negeren !!

Lieve mensen,
vanaf nu, donderdag 20 februari om 1 uur 's middags tot en met zondag 23 februari om 12 uur  's nachts is mijn blog onderhevig aan aanpassingen. Er zullen een heleboel recensies op voorbij komen, die al eerder geplaatst zijn.

Om een heleboel ongenoegen te voorkomen, meld ik dit van tevoren en zeg: Negeer me even !!

Ik plaats geen nieuwe items tot maandag 24 februari a.s.

Daarna natuurlijk graag wel weer volgen via Bloglovin'  of e-mail.
Ook mijn website is tot maandag onderhevig aan diverse aanpassingen, ik doe dat gezellig samen met mijn zoon, die is daar expert in. (zo spreekt een trotse moeder)

Op facebook en twitter (@MiekeSchepens) ben ik er wel gewoon.

Einde blog (tot maandag, hahaha )

5 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.