maandag 3 februari 2014

'Ik volg je', een psychologische thriller geschreven door Marelle Boersma



Een tijdje terug hadden we het er op Twitter over dat dit boek me zo lag aan te kijken,
vanaf mijn 'nog te lezen' - stapel (tje).
Ik had dit boek gekocht omdat ik heel benieuwd was naar dit verhaal van +Marelle Boersma .

'Hij volgt je, overal...
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.'

Het is een heel akelig onderwerp, waarover geschreven wordt. Je moet er niet aan denken
om het slachtoffer te zijn van stalking, waar dit verhaal over gaat.

Blij dat ik het van de stapel gepakt heb.
Lees hier wat ik er van vond.

2 opmerkingen:

  1. Mooie recensie Mieke en ben nu wel heel nieuwsgierig naar dit boek! De lijst wordt steeds langer....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lijst wordt alleen maar langer, Ellie. Hier ook ! Dank je voor je reactie :-)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.